مرتضی ترك تبریزی افزود: این پیامرسان امكان تعامل دو طرفه را به مشتریان و
بانك میدهد كه در شرایط كنونی، این تعامل بصورت نا محسوس است.
وی با بیان این نكته كه مشتریان قادرند با برچسب گذاری، حذف و فعالسازی خدمات پیامك از روی اپلیكشن با سامانه متمركز ارتباط برقرار كنند، ادامه داد: در آینده با ارائه پنل نظرسنجی، دریافت نقطه نظرات و رأیگیری این ارتباطات دوطرفه گستردهتر خواهد شد.
ترك تبریزی درباره كارمزد خدمات پیامرسان ملت گفت: هم اكنون با مجوز مدیریت
بانك، خدمات پیام رسان ملت روی تمامی حسابهای مشتریان ،رایگان است ولی بر اساس سیاستگذاری بخش كسب و كار
بانك، در آینده مقرر است كارمزدی بابت فعالسازی یكساله پیامرسان ملت برای مشتریان اخذ شود.
وی از ورود
بانك ملت به بانكداری اجتماعی با ارائه این خدمت جدید گفت: این خدمت به عنوان یكی از خدمات منحصر بفرد و تعاملی با مشتریان تعریف شده است و با ارائه این خدمت مشتریان قادرند روی بستر اینترنت نسبت به مدیریت حسابهای خود در هر لحظه اقدام كنند.
وی با اشاره به این نكته كه دستهبندی پیامهای دریافتی مشتریان و تگگذاری روی پیامها میتواند به عنوان نقطه عطفی در بانكداری اجتماعی باشد، گفت: شبكه دوستان نیز از دیگر خدمات در دست اقدام
بانك ملت در راستای بانكداری اجتماعی است.
بر اساس این گزارش،
بانك ملت چندی پیش جهت تكمیل سبد محصولات اطلاع رسانی خود«سامانه پیام رسان ملت» را رونمایی كرد.
با استفاده از این سامانه مشتریان با در اختیار داشتن گوشی، تبلت و ساعتهای هوشمند مجهز به سیستمهای عامل اندروید وiOS( به زودی ) ، میتوانند تمامی اطلاعات خدمات بانكی، هشدار و آگاهی رسانیها را در قالب متنهای ارسالی از بستر اینترنت بدون وابستگی به پیامك یا ایمیل دریافت كنند.
در این سامانه، متون ارسالی محدودیتهای موجود در بستر پیامك را ندارند، همچنین روال ارسال تصویر، صوت و فیلم در حد محدود برای مشتری از سوی
بانك برقرار میشود.
هم اكنون، این نسخه از نرمافزار پیامرسان ملت برای اندروید در دسترس است و مشتریان برای دریافت خدمات پیامرسان باید به شعب
بانك ملت مراجعه و فرم درخواست این خدمات را پر كنند.