به گزارش كارا پیام به نقل از ایسنا، طبق اعلام معاونت حمل و نقل این وزارت خانه، با امكان جدیدی كه در تلگرام به وجود آمده مسافران می توانند انتقادات و شكایت های خویش را به طور مستقیم ثبت كرده و شرایط انتقال آن به مسئولان را فراهم كنند.
این ربات تلگرامی كه با نام سفر96 (safar96_bot@) فعال شده به منظور ثبت انتقادات و پیشنهادات مردم از خدمات مرتبط با چهار شیوه حمل ونقل زمینی، ریلی، هوایی و دریایی شروع به كار كرده است و مسافران تمام بخش های حمل و نقل می توانند با استفاده از آن مسائل به وجود آمده در طول سفر خویش را به مسئولان انتقال دهند.
وزارت راه همینطور اعلام كرده تمام بخش های حمل و نقل موظف شده اند كه در كوتاه ترین زمان ممكن شكایات مطرح شده را بررسی نموده و نسبت به تغییر در وضعیت آنها اقدامات لازم را انجام دهند.