انجام ۴ و هشت دهم میلیون تماس صوتی و تصویری در بستر پیام رسان های داخلی در نوروز

انجام ۴ و هشت دهم میلیون تماس صوتی و تصویری در بستر پیام رسان های داخلی در نوروز به گزارش کارا پیام، طبق گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات میزان رضایتمندی کاربران در روزهای نوروز از کیفیت سرویس تماس صوتی و تصویری در بستر چهار پیام رسان داخلی متوسط ۷۵ درصد بوده است.



به گزارش کارا پیام به نقل از ایسنا، عیسی زارع پور- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- با انتشار پستی در یک پیام رسان داخلی اظهار نمود: سال جاری در روزهای نوروز شاهد رشد میزان استفاده هموطنان از پیام رسان های داخلی بودیم، طبق آمار دریافتی از داشبوردهای مدیریتی، در این ایام روزانه به صورت متوسط حدود ۴.۸ میلیون تماس صوتی و تصویری مجموعا در بستر پیام رسان های داخلی روبیکا، بله، آیگپ و سروش پلاس انجام شده است.

بر مبنای بازخورد دریافتی از کاربران، میزان رضایتمندی آنها از کیفیت سرویس تماس صوتی و تصویری در بستر چهار پیام رسان داخلی بله، سروش پلاس، آیگپ و روبیکا به صورت متوسط ۷۵ درصد بوده است.

همچنین وی در ایام پایانی اسفند ماه از مجانی شدن ترافیک چهار پیام رسان داخلی و دو نرم افزار ارتباط تصویری از اول تا پایان فروردین ماه به منظور تسهیل ارتباطات مردم در آن ایام اطلاع داده بود.







منبع:

1402/01/19
20:01:46
5.0 / 5
1235
تگهای خبر: پیام رسان , سروش , سرویس , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
کارا پيام
karapayam.ir - تمامی حقوق سایت كارا پیام متعلق به مالک دامنه است

كارا پیام

پیام رسان