زارع پور:

روزانه میلیون ها نفر از پنجره ملی خدمات دولت هوشمند استفاده می کنند

روزانه میلیون ها نفر از پنجره ملی خدمات دولت هوشمند استفاده می کنند به گزارش کارا پیام، وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از دستگاههای فعال در حوزه هوشمندسازی و ارائه آنلاین خدمات است، اظهار داشت: روزانه میلیونها نفر از پنجره ملی خدمات دولت هوشمند استفاده می نمایند و ارائه بی وقفه و باکیفیت خدمات الکترونیکی و آنلاین در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند مورد تاکید است.



به گزارش کارا پیام به نقل از ایسنا، عیسی زارع پور_ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در نشست با مرتضی بختیاری - رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، با تأکید بر اهمیت ارائه خدمات برمبنای فناوری به مردم و مددجویان کمیته امداد، به اقدامات این مجموعه جهت راه اندازی امداد هوشمند اشاره نمود و اظهار داشت: کمیته امداد امام یکی از دستگاه های فعال در عرصه هوشمندسازی و ارائه آنلاین خدمات است و می تواند در آینده، اتصال به موسسات خیریه برای ارائه سرویس بهتر به نیازمندان واقعی را در دستور کار خود داشته باشد.
وزیر ارتباطات با تأکید بر ارائه بی وقفه و باکیفیت خدمات الکترونیکی و آنلاین در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، اشاره کرد: این وزارتخانه بر ارائه آنلاین خدمات در این پنجره نظارت دارد و دستگاه های مختلف باید بر رفع قطعی ها و کمبودها در ارائه خدمات الکترونیکی اهتمام ویژه داشته باشند.
زارع پور اشاره کرد: در هر صورت هر مشکل و نارسایی باشد باید با همکاری تمام دستگاهها حل شود؛ چونکه مردم دولت را مسوول می دانند.
وی از پیشنهاد یکی از مدیران کمیته امداد برای ایجاد مشوق در استفاده از پنجره ملی خدمات دولت برای دریافت خدمات استقبال کرد و دستور بررسی موضوع را داد.
رئیس کمیته امداد نیز در ابتدای این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در عرصه امداد هوشمند، به تعدادی از کمبودها و مشکلات در این زمینه اشاره نمود و از وزیر ارتباطات برای رفع آنان کمک خواست.
در ادامه، محمد خوانساری - رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، نیز جهت استفاده و همکاری کمیته امداد از ظرفیت پیامرسان های داخلی اعلام آمادگی کرد.
در این نشست مدیران کمیته امداد نیز گزارشی از وضعیت ارائه سرویس ها و خدمات الکترونیکی و هوشمند به مددجویان خود ارائه کردند.
طبق اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برمبنای آخرین آمار تا الان بیش از ۹۵ درصد دستگاهها به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند پیوسته اند و حدود نیمی از خدمات خودرا در my.gov.ir ارائه می دهند و تا الان بیش از ۱۵ میلیون نفر با انجام احراز هویت، بصورت آنلاین و غیرحضوری خدمات مورد نیاز خودرا دریافت کرده اند و روزانه میلیون ها نفر از خدمات این درگاه استفاده می نمایند.




منبع:

1402/03/21
09:17:59
5.0 / 5
506
تگهای خبر: آنلاین , الكترونیك , خدمات , سرویس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵
کارا پيام
karapayam.ir - تمامی حقوق سایت كارا پیام متعلق به مالک دامنه است

كارا پیام

پیام رسان