ژاپن سبک ترین لپ تاپ جهان را ساخت

ژاپن سبک ترین لپ تاپ جهان را ساخت کارا پیام: شرکت ژاپنی فوجیتسو لپ تاپ FMV Zero Lifebook WU5/J3 را به عنوان سبک ترین لپ تاپ 14 اینچ دنیا معرفی نمود که جنس بدنه آن از فیبر کربنی است.


به گزارش کارا پیام به نقل از گیزموچاینا، این دستگاه فقط ۶۳۴ گرم وزن دارد. دستگاه مذکور برای افراد حرفه ای تولید شده که نیاز دارند درحال حرکت از آن بهره گیرند. FMV Zero Lifebook WU۵/J۳ تلفیقی از خاصیت های قابل حمل بودن، عمر طولانی و قابلیت های هوش مصنوعی را در خود دارد تا تقاضا برای لپ تاپ های معتبر با عملکرد بالا برای محل کار و سفر را تامین کند. این دستگاه از فیبرکربن تولید شده و استاندارد گرید نظامی MIL-STD-۸۱۰H را دارد بدین سبب در مقابل افتادن، شوک های ناگهانی و فشار مقاوم است. همین مورد سبب می شود دستگاه برای افرادی که مدام درحال حرکت هستند، مناسب باشد.
علاوه بر آن دستگاه مجهز به پردازشگر Intel Core Ultra ۵ ۱۲۵U یا Intel Core Ultra ۷ ۱۵۵U است که هر دو مجهز به NPU های تقویت کننده هوش مصنوعی برای افزایش شتاب سخت افزاری خاصیت های مبتنی بر این فناوری مانند «کوپایلوت» در ویندوز ۱۱ و آفیس ۲۰۲۴ هستند. همین طور لپ تاپ سبک فوجیتسو گزینه های RAM با ظرفیت ۸ تا ۶۴ گیگابایت و حافظه SSD با ظرفیت ۲۵۶ تا ۲ ترابایت دارد. در WU۵/J۳ نیز ابزارهای هوش مصنوعی تعبیه شده است. خاصیت هایی مانند از بین بردن سروصدا به مسدود کردن صدای پس زمینه هنگام تماسهای ویدئویی کمک می نماید. همین طور کاربران می توانند با بهره گیری از فناوری اثرانگشت یا شناسایی چهره به سرعت قفل دستگاه را باز کنند. لپ تاپ فوجیتسو دارای ۲ پورت یو اس بی ای و ۲ پورت یو اس بی سی، پورت HDMI، پورت اترنت و جک هدفون است. عمر باتری آن نیز ۶ تا ۱۱ ساعت است و بدین سان گزینه ای مناسب برای جلسات کاری طولانی است. همین طور این دستگاه از شارژ موبایل نیز پشتیبانی می کند و کاربران می توانند درهر مکانی به آسانی آنرا شارژ کنند. اکنون فقط قابلیت پیش سفارش FMV Zero WU۵/J۳ در ژاپن برقرار است. قیمت دستگاه نیز ۱۹۷۹۰۰ ین(۱۳۲۵ دلار) اعلام شده است.

1403/07/29
08:57:45
5.0 / 5
25
تگهای خبر: استاندارد , سفر , شركت , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
کارا پيام
karapayam.ir - تمامی حقوق سایت كارا پیام متعلق به مالک دامنه است

كارا پیام

پیام رسان