ترفند آمازون برای حفظ مشتریان سرویس پخش محتوا
هوش مصنوعی سریال ها را خلاصه می کند
به گزارش کارا پیام، آمازون اخیرا ابزاری برای سرویس پرایم ویدئو خود راه اندازی کرده که با هوش مصنوعی خلاصه های شخصی سازی شده از سریال ها و محتوای تولیدی این پلت فرم برای کاربران عرضه می کند.
به گزارش کارا پیام به نقل از انگجت، خیلی از اوقات کاربران سرویسهای پخش محتوا سریالی را آغاز و آنرا نیمه کاره رها می کنند. آنها بعدا برای تماشای باردیگر سریال گرفتار مشکل می شوند چونکه نمی دانند در چه قسمتی تماشای سریال را متوقف کرده اند. در این راستا آمازون خصوصیت جدیدی را در این حوزه عرضه کرده است. خصوصیت مذکور که «X-Ray Recaps »نام دارد با استفاده از هوش مصنوعی مولد خلاصه هایی کوتاه و قابل درک از کل فصل، قسمت یا حتی قسمتهایی از یک قسمت سریال های تلویزیونی برای کاربر فراهم می آورد. این خلاصه ها شخصی سازی شده هستند و ازاین رو برپایه دقیقه هایی که کاربر برنامه ای را تماشا کرده، عرضه می شوند. این شرکت وعده می دهد قطعات متنی کوتاهی از بخش های مهم محتوا و نکاتی از طرح داستان که مبتنی بر شخصیت ها و جزئیات دیگر هستند را ارائه نماید. «آدام گری» نائب رئیس بخش محصول در پرایم ویدئو مدعی است ابزار مذکور به مشتریان کمک می نماید به سرعت به نقطه ای که سریال را رها کرده بوده اند، بازگردند با باردیگر دریابند چرا محتوای مذکور را دوست داشته اند. این خصوصیت به وسیله Amazon Bedrock که به سرویس ابررایانشی آمازون متعلق می باشد و برای ساخت و مقیاس بندی اپلیکیشن های هوش مصنوعی به کار می رود، ابداع شده است. همینطور این هوش مصنوعی طوری آموزش دیده تا محتوای سریال را به صورت کامل فاش نکند. قابلیت مذکور در واقع بسط خصوصیت فعلی X-Ray است که اطلاعاتی کمتر شناخته شده در رابطه با سریال و بازیگران را طی پخش محتوا فراهم می آورد.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب