برگزاری همایش ملی نخبگان با شعار نخبگان، حکمرانی دانش بنیان

برگزاری همایش ملی نخبگان با شعار نخبگان، حکمرانی دانش بنیان به گزارش کارا پیام، چهاردهمین همایش ملی نخبگان با شعار «نخبگان؛ حکمرانی دانش بنیان»، ۱۰ و ۱۱ مهرماه سال جاری در سالن اجلاس سران برگزار می گردد.


به گزارش کارا پیام به نقل از ایسنا، چهاردهمین همایش ملی نخبگان با شعار «نخبگان؛ حکمرانی دانش بنیان» ۱۰ و ۱۱ مهرماه در سالن اجلاس سران با حضور ۶۰۰ نفر از نخبگان برگزار می گردد.

در روز نخست این همایش دو روزه، رئیس جمهور میزبان نخبگان خواهند بود و برخی از نخبگان در حضور رئیس جمهور به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

در روز دوم، نخبگان به دیدار مقام معظم رهبری خواهند رفت. در این نشست هفت جوان نخبه به بیان مطالب خود در حوزه های پولی و مالی، حکمرانی و سیاست گذاری، محیط زیست و منابع طبیعی، نظام سلامت، امنیت غذایی، علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، فناوری ها و صنایع پیشران و راهبردی و فناوری های نرم می پردازند.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان، بیشتر از ۴ هزار نفر برای حضور در چهاردهمین همایش ملی نخبگان ثبت نام کردند که از این میان و بر مبنای شاخصه های موجود، امکان حضور ۲۰۰ نفر از بانوان و ۴۰۰ نفر از آقایان نخبه کشورمان در این رویداد فراهم گردید.




منبع:

1403/07/07
09:06:26
5.0 / 5
187
تگهای خبر: فناوری , هارد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵
کارا پيام
karapayam.ir - تمامی حقوق سایت كارا پیام متعلق به مالک دامنه است

كارا پیام

پیام رسان