به روز رسانی چت جی پی تی برای رقابت با خرید آنلاین با گوگل
به گزارش کارا پیام، اوپن ای آی قابلیت های جستجوی وب چت جی پی تی را جهت بهبود خرید آنلاین کاربران با استفاده از سفارش های شخصی سازی شده در رابطه با محصولات به روز رسانی کرد.
به گزارش کارا پیام به نقل از رویترز، این خصوصیت جستجوی هوش مصنوعی مولد مذکور از زمان معرفی پارسال بین کاربران بسیار محبوب و به یکی از پرطرفدارترین ابزارها تبدیل گشته است. طبق اعلام شرکت هفته گذشته با این ابزار بیشتر از یک میلیارد جستجو در وب انجام شده است. بروزرسانی مذکور در مدل پیش فرض اوپن ای آی یعنی «جی پی تی ۴o» عرضه شده و برای تمام کاربران چت جی پی تی در سراسر دنیا در دسترس می باشد. هنگامیکه کاربران سوال های خاصی می پرسند، سفارش های شخصی سازی شده ای در رابطه با محصول در دسته های مختلف از مد، زیبایی، کالاهای خانگی و دستگاههای الکترونیکی دریافت خواهند کرد. این بروزرسانی بدون تبلیغات عرضه می شود و اوپن ای آی از خرید های آنلاینی که با استفاده از پلت فرم چت جی پی تی صورت می گیرد، هیچ کمیسیونی دریافت نمی نماید. همینطور نتایج خرید آنلاین به صورت مستقل تعیین می شوند و به متادیتاهای در ارتباط با منابع طرف ثالث مانند قیمت گذاری، توصیف محصول و نقد ها متکی هستند. اوپن ای آی در واقع این اقدام را برای به چالش کشیدن سلطه آلفابت(شرکت مادر گوگل) در جستجو انجام می دهد تا یک جایگزین کاربر محورتر عرضه کند که با نتایج جستجوی گوگل که مملو از آگهی است، متفاوت است.
این مطلب کاراپیام را پسندیدین؟
(1)
(0)
مطالب مرتبط جدید کاراپیام
نظرات بینندگان کاراپیام در مورد این مطلب